Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

sabato 10 novembre 2012

Rosa Balistreri - LA TARANTULA - Accordi, testo e audio

Rosa Balistreri  - LA TARANTULA - Accordi, testo e audio







testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

Cambio tonalità
0
Semplifica accordi
Dimensioni testo
0
LA MI SI7 MI LA MI SI7 MI MI SI7 A mi t’ha muzzicatu a bella la tarantula E m'ha muzzicatu lu pedi Pedi cu pedi mo’ si ni veni Mo’ si ni veni Mo si ni va’ MI Chista è la tarantula MI SI7 A mi t’ha muzzicatu a bella la tarantula E m’ha muzzicatu la gamba Gamba cu gamba mo mi si n’ciamma Pedi cu pedi mo si ni veni Mo si ni veni mo si ni va MI Chista è la tarantula MI SI7 A mi t’ha muzzicatu a bella la tarantula E m’ha muzzicatu la coscia Coscia cu coscia mo mi si ‘ncoscia Gamba cu gamba mo mi si n’ciamma Pedi cu pedi mo si ni veni Mo si ni veni mo si ni va MI Chista è la tarantula MI SI7 A mi t’ha muzzicatu a bella la tarantula E m’ha muzzicatu la panza Panza cu panza mo mi s’avanza Coscia cu coscia mo mi si ‘ncoscia Gamba cu gamba mo mi si n’ciamma Pedi cu pedi mo si ni veni Mo si ni veni mo si ni va MI Chista è la tarantula MI SI7 A mi t’ha muzzicatu a bella la tarantula E m’ha muzzicatu lu pettu Pettu cu pettu mo mi ci jettu Panza cu panza mo mi s’avanza Coscia cu coscia mo mi si ‘ncoscia Gamba cu gamba mi mi si n’ciamma Pedi cu pedi mo si ni veni Mo si ni veni mo si ni va MI Chista è la tarantula

Nessun commento:

Posta un commento