Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

venerdì 9 novembre 2012

Rosa balistreri - MI VOTU E MI RIVOTU - accordi, testo, video, midi karaoke

Rosa balistreri - MI VOTU E MI RIVOTU  - accordi, testo, video, midi karaoke




Rosa Balistreri
Mi votu e mi rivotu - midi karaoke




testo e accordi per chitarra


Auto Scroll

Cambio tonalità
0
Semplifica accordi
Dimensioni testo
0
REm LAm MI7 LAm LAm MI7 Mi votu e mi rivotu suspirannu, MI7 LAm passu li notti 'nteri senza sonnu, LAm MI7 e li biddizzi tò ju cuntimplannu, MI7 LAm li passu di la notti sinu a ghiornu, REm LAm Pi tia non pozzu ora chiù durmiri, REm LAm MI7 paci non havi chiù st'afflittu cori. LAm MI7 Lu sai quannu ca ju t'aju a lassari MI7 LAm Quannu la vita mia finisci e mori. LAm MI7 Lu sai quannu ca ju t'aju a lassari MI7 LAm Quannu la vita mia finisci e mori. LAm MI7 Mi votu e mi rivotu suspirannu MI7 LAm passu li notti interi senza sonnu!!!


SPARTITO

3 commenti: