Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

domenica 12 maggio 2013

Rosa Balistreri - LU VENNERÌ MATTINA - accordi, testo e video

Rosa Balistreri - LU VENNERÌ MATTINA - accordi, testo e video




testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

       
Cambio tonalità
   0
Semplifica accordi
 
Dimensioni testo
  0
LA LA MI7 Lu veniri matinu a ghiorna chiaru LA La bedda matri si mini ri camminu MI7 'ncuntrau a San Giuvanni pi la via LA Ci dissi: "unni stati jennu o matri mia?" MI7 Vaju circannu lu me caru figliu LA Ca lu pirdivu e nun lu pozzu asciari MI7 Iti docu darreri c’è l’arginteri LA Facitici l’aneddu allu Signuri MI7 L’aneddu allu Signuri nun ci stavi LA Ci stanu tri chiuviddi e pedi a cruci MI7 Iti ni ssà casuzza di Pilatu LA Lu iti asciari ‘nchiusu e ‘ncatinatu MI7 Tuppi tuppi cu è docu darreri LA Sugnu la to matruzza addulurata MI7 Oh cara matri mia un tu pozzu apriri LA Ca li Giurei mi stanu ‘ncatinannu MI7 La bedda matri ‘ndisi stu parrari LA Fici vutari munnu, terra e mari. MI7 La bedda matri ‘ndisi stu parrari LA Fici vutari munnu, terra e mari.

Nessun commento:

Posta un commento