Ultimi MIDI KARAOKE inseriti

Chrome blocca i download dei midi karaoke?:
perchè e come risolvere il problema


Cerca nel blog - video testi accordi basi midi karaoke youtube foto

venerdì 5 giugno 2015

The Kolors - WHY DON'T YOU LOVE ME? - accordi, testo e video

The Kolors - Why Don't You Love Me?


THE KOLORS
midi karaoke



testo e accordi per chitarra

Auto Scroll

       
Cambio tonalità
   0
Semplifica accordi
 
Dimensioni testo
  0
DOm7 What do you say? SOLm DOm7 Are you feelin' ok, baby? SOLm I wanna stay... You wanna make me go away DOm7 Why don't you love me? SOLm You know... DOm7 Why don't you want me? SOLm You know... DOm SOLm DOm What do you say? SOLm DOm Are you feelin' ok, baby? Let's take a break SOLm I'm tired of hearing what you say... Baby! DOm7 Why don't you love me? SOLm You know... DOm7 Why don't you want me? SOLm You know... DOm Uoh oh oh DOm SOLm DOm Why do you cry? SOLm DOm I'm being honest tonight... Baby! I'm not having fun SOLm It's not about what you've done... Baby! DOm7 Why don't you love me? SOLm You know... DOm7 Why don't you want me? SOLm You know... DOm SOLm Uoh oh oh DOm SOLm LAb7+ SOLm7 You're never too old, my love LAb7+ To set another Goal or just Keep dreaming of SOLm7 The time we've been breathing love DOm Why dont't you love me? SOLm You know... DOm Why don't you want me? SOLm You know... DOm Why dont't you love me? SOLm You know... DOm Why don't you want me? SOLm You know... DOm Uoh oh oh

Nessun commento:

Posta un commento